Frank en Janneke naar de USA.

Dag 15: Santa Monica (LA) en Hollywood

We zijn lekker op tijd opgestaan en hebben besloten om de auto te pakken om de regio wat te verkennen. We kwamen al snel in de buurt van 'third street' oftwel de winkelstraat van Santa Monica. Een leuk straatje met allemaal leuke winkeltje (en een Starbucks voor ons ontbijtje).

Toen weer even de Abercrombie & Fitch ingedoken voor ons dagelijks portie shoppen. Daarna gingen we richting Hollywood! Na zo'n 20 minuten bereikten we het walhalla van de film-industrie. Na onze auto geparkeerd gingen we richting Hollywood Boulevard. The place to be. De plek met de verklede acteurs, de sterren op de grond, etc,etc. We werden toen aangesproken of we interesse hadden in een ritje langs de sterren. Nou, daar hadden we wel zin in. Dus toen hebben we 2 uur langs bekende film-plekken en huizen van sterren gereden. Filmplekken uit MIB, Pretty Woman, Grease, Pulp Fiction, Batman, etc,etc. En toen naar de huizen. Haha, niet normaal, wat een huizen. De een nog groter dan de ander, de een met ferrari's en bentley's, de ander heeft 'maar' een aantal Mercedessen. Natuurlijk de Playboy Mansion gezien (geen Hef of Holly helaas), het huis waar Jackson gestorven/vermoord is, huize Cruise, huize Madonna, huize Seagal ('biggest house, worst actor).

Na de rit nog even een sandwich gegeten en op de foto gegaan met bekend Hollywood om vervolgens naar hotel te gaan.

's-Avonds bij een italiaan gegeten en daarna weer even over 'third street' gelopen.

F en J.

marielle

Hey Frank en Janneke,

Echt super verhalen en ben echt benieuwd naar de rest van de foto's. Nog heel veel plezier vandaag ( jullie laatste echte dagje daar). Morgen weer naar huis, dat zal wel balen zijn. Ik hoop dat jullie een goede terugvlucht hebben. En ik bel woensdagavond wel even. Als jullie dan nog wakker zijn.

X Marielle