Frank en Janneke naar de USA.

Dag 13: 3 september: San Francisco – San Simeon

San Francisco zit erop. Vandaag gaan we onze Roadtrip vervolgen. We zakken af naar het zuiden. Richting LosAngeles. Natuurlijk is dit stuk té lang om in één keer te doen dus hebben we een tussenstop ingelast. Maar, eerst rijden we naar Monterey. Dit plaatsjeligt ongeveer 200 km onder San Francisco en is bekend vanwege zijn '17 mile drive'. Dit is echt mooi. Je rijdt daar langs de zee, er lopen dieren los rond (we zagen wat herten) en daaromheen zijn allemaal golfbanen aangebracht. Heel apart.

Daarna hebben we de Highway 1 naar het zuiden genomen. Deze weg loopt de hele tijd langs de zee. Er zitten echt hele mooie stukken tussen. Echt gaaf. Soms rijd je langs de zee en soms rijd je op een hoogte van 300 mtr. Erg gaaf. Hebben hier natuurlijk leuke foto's gemaakt.

Ons eindstation is San Simeon. Dit stelt echt niets voor maar ja, het ligt nu eenmaal dicht bij Hearst Castle. Hier brengen we morgen een bezoek aan voordat we LA ingaan. Jahoeoeoeoe.

Oh ja, en morgen ben ik jarig!! Ben benieuwd wat ik krijg.

Tongue out

Gr

Frank

Reacties

Reacties

de onderbuuf

Hoi hoi,

Als eerste Frank van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Dat maak je niet vaak mee je verjaardag vieren zo ver weg!
Verder wat een mooie verhaal weer.Ik had nog op google gekeken wat uggs zijn ik dacht nog he Frank en uggs ik kan me er nietssss bij voorstellen.
Wat een indrukken doen jullie daar op zeg geweldig!

Geniet ervan !!

Groetjes Wendy

Marielle

Hey Frank,

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
En dat je goed verwend bent.
Groetjes aan Janneke.

Groetjes Marielle

ragna

hoi frank
gefeliciteerd met je verjaardag.
vee; plezier op jullie reis ben jaloers...ook op de uggs (lol)
gr ragna nordin en de meisjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!