Frank en Janneke naar de USA.

Dag 3: Laughlin - Tusayan (Grand Canyon)

Vandaag, maandag wordt Grand Canyon dag. Maar om daar te komen moesten we nog wel wat kilometers maken. Het was weer een heerlijk Jetlag nachtje. Om 3 uur weer allebei klaarwakker en niet meer in slaap kunnen komen. Maar dat zal wel goedkomen. Na ons ontbijtje @ Starbucks (in het hotel natuurlijk) gingen we op weg. Allereerst reden we een stukje naar het noorden van Laughlin. Daar was een grote Dam (Colorado Rivier). Maar dat viel wat tegen, je kon het niet goed zien en er was verder niet veel te beleven.

Vervolgens gingen we echt op weg. Maar niet op de snelste manier..... We gingen een stuk via de overbekende Route 66. Eerlijk gezegd vonden we het wel meevallen. Maar op het laatst kwamen we wel in een erg leuk dorpje met allerlei rare souvenir winkeltjes (zie foto). Daar stikte het natuurlijk van de touristen.

Daarna gingen we richting Tusayan. Hier hebben we onze spullen in onze hotelkamer gegooid en hebben even op bed gelegen. Weer die verdomde jetlag. Uiteindelijk zijn we naar de Canyon gereden. Het is ons nu helemaal duidelijk waarom het de GRAND CANYON genoemd wordt. Wow, je moet dit gezien om erover mee te kunnen praten. Zo geweldig groot. Hoe hebben ze het kunnen maken zo ;.)

Na hier zo'n 4 uur rondgelopen en gereden te hebben kregen we langzamerhand wat honger. Na de tank vd auto weer volgegooid te hebben. 1 gallon benzine =$ 3,49, 1 gallon=3,78liter. Dit betekent dus 1 ltr voor $ 0,93. Dat betekent dus € 0,66 per liter!!! Tja, ze rijden wel wat schadelijker maar toch......

Eten gingen we maar doen bij de Pizza Hut. Lekker een ordinaire vette pizza met gratis frisdrank refill.

En de dag was weer bijna voorbij.

Morgen om 9 uur met de heli mee....ben benieuwd.

Doei

Marielle

Hey hallo,

Het ziet er allemaal super uit tot nou toe, en dan hebben julllie nog heel wat te gaan. Alleen wel balen dat de reis zolang heeft geduurd. En nu maar hopen dat jullie nu geen last meer hebben van de jetlag.
Nog heel veel plezier en we volgen jullie elke dag, dus ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen. Vandaag in ieder geval heel veel plezier in de heli.

X Ronald & Marielle

vader en moeder

Woh ! route 66, misschien nog een verdwaalde "rolling stone"gezien? Echt leuk om jullie op deze manier te volgen. Veel plezier xx

totje schrijft

Als jullie terugkomen; neem dan voor mij een jerrycannetje of 10 mee!!

Ben benieuwd naar de foto's.

Stephan, Judith & Sanne

Gaaf zeg!!!! Echt enorm leuk om jullie verhalen te lezen. En die foto's prachtig en wat is het hoog!!!!!!
Geniet nog enorm van de avonturen die komen gaan. We blijven jullie verhalen volgen.

xxx Stephan, Judith & Sanne

annelie

Echt super om een kijkje te kunnen nemen over jullie schouders. Lijkt net of wij samen met jullie op vakantie zijn! Vandaag dus de helikoptervlucht gehad, Ik had het filmpje gezien en dat was echt erg indrukwekkend.

Hoop dat het snel wat beter gaat met de "jetlagjes"

Kus Dennis en Annelie en kids

Wendy

Heel erg leuk om jullie verhalen te lezen!Dat van die eekhoorn zag ik al helemaal voor me grappig!
Hopelijk kunnen jullie al beter slapen en niet meer zo vroeg wakker!!!En ik ben heeeeel benieuwd hoe de helicopter vlucht is verlopen!Wat vind ik dat dapper van jou Janneke!!!

(de tomaten zijn lekker ) en de plantjes leven nog...

Groetjes Wendy

Boris Bescker

Tjonge jonge, tegen de tijd dat je dit leest hebben jullie al lekker in de helikopter gezeten !!!
Ik hoop dat jullie het kei gaaf vinden en ik ben nu al benieuwd naar de foto's hiervan.

Volgens mij vermaken jullie je uitstekend en gezien jullie programma staan, verwacht ik nog veel meer mooie reisverhalen.

Veel plezier !!!!