Frank en Janneke naar de USA.

Hotels zijn geboekt.

Nou,

na veel zoeken, onderling bekvechten (haha), prijsvergelijken, Pricewire'n(!), hebben we alle hotels geboekt. Natuurlijk hebben we geprobeerd dit op zijn Nederlands dit zo 'voordelig mogelijk' te doen.

Dat Pricewire werkt wel mooi. Dit is overigens niet alleen voor US-hotels. Je kunt er ookin Europa voor boeken. Je geeft dus je datum en stad aan. Je selecteert een wijk en het aantal sterren dat je hotel moet zijn. En dan ga je bieden..... En dan maar hopen dat je cheap een leuk hotel hebt als het bod geaccepteerd wordt. Zo hebben we dus San Francisco geregeld....het Hyatt @ Fisherman's Warf. Dat krijg je dus pas achteraf te horen. Jippie.

Hieronder een overzicht van onze hotels:

• 1. LAX (vliegveld LA): lekker dichtbij het vliegveld (we landen 's-avonds en een grote 'buurtsuper' om de hoek.
  • 2. Laughlin:mooie tussenstop tussen LA en de Grand Canyon. Oh ja, en supercheap!! $38 per overnachting!!
  • 3. Grand Canyon:Dicht bij het National Park en een goeie gooi van het Heliplatform.....
  • 4. Las Vegas: yahoo, 3 nachten!!
  • 5. Death Valley: Las toevallig vandaag dat ze er gisteren nog een dooie gevonden hebben, in het park dan. Nu maar hopen dat ze er airco hebben.
  • 6. Mammoth Lake: hotel lekker dicht bij de ingang van Yosemity Park.
  • 7. Manteca: mooi tussen Yosemity Park en SF in.
  • 8. San Francisco: mooi chique hotel lekker dicht bij Fishermans Warf.
  • 9. San Simeon: lekker cheapie hotel dicht bij Hearst Castel.
  • 10. LA/ Santa Monica: yahoo, lekker aan de beach, dicht bij Hollywood en Beverly Hills.
  • 11. Hotel bij LAX is nog niet geboekt. We kijken wel hoe de 1e bevalt. Anders gaan we weer 'Pricewire'n'.

tot de volgende update!!

Joris

Dè ziet er allemol goed oit matties !

Have fun in The States !

Ik ga het volgen.

Grt J

Totje schrijft

Pinnige hond!!

En in Vegas maar geld in die sleuf gooien.

Ben benieuwd welk hotel de meeste kakkerlakken heeft!!

Danosz

Vliegt Onur air ook al op de US?

ook sheep ;-)